Knights of Columbus November Charity Breakfast Desayuno benéfico de Noviembre de los Caballeros de Colón

Knights of Columbus November Charity Breakfast to Sponsor SJN Young Adults Attending the 2023 World Youth Day

Family of Man Council of the Knights of Columbus will hold our next Charity Breakfast on November 6, 2022, between the end of the 7:30 AM Mass and the start of the 11:30 AM Mass. The Knights are dedicating the proceeds from your at-will offerings to assist SJN young adults in attending the 2023 World Youth Day this summer in Lisbon, Portugal, as members of the Arlington Diocese’s Pilgrimage.

World Youth Day (WYD) is the gathering of young people from all over the world with the Pope. It is also a pilgrimage, a celebration of youth, an expression of the universal Church, and an intense moment of evangelization for the youth world. Although its Catholic identity is clearly evident, WYD opens its doors to everyone, no matter how close to or distant from the Church they are. You can find more information about WYD 2023 by going to https://worldyouthday.com/lisbon-2023.
The Knights are pleased to assist our young adults in fundraising for this event. Please join your fellow parishioners for a delicious breakfast and support this worthy cause.

Don’t forget, clocks FALL BACK in the early hours of November 6, so don’t be late for Mass and breakfast!

El desayuno benéfico de noviembre de los Caballeros de Colón patrocinará a los jóvenes adultos de SJN que asistan a la Jornada Mundial de la Juventud 2023

El Consejo de la Familia del Hombre de los Caballeros de Colón tendrá nuestro próximo Desayuno de Caridad el 6 de noviembre de 2022, entre el final de la Misa de las 7:30 AM y el comienzo de la Misa de las 11:30 AM. Los Caballeros están dedicando las ganancias de sus ofrendas a voluntad para ayudar a los jóvenes adultos del SJN a asistir a la Jornada Mundial de la Juventud 2023 en Lisboa, Portugal, como miembros de la Peregrinación de la Diócesis de Arlington.

La Jornada Mundial de la Juventud (JMJ) es el encuentro de jóvenes de todo el mundo con el Papa. Es también una peregrinación, una celebración de la juventud, una expresión de la Iglesia universal y un momento intenso de evangelización para el mundo juvenil. Aunque su identidad católica es claramente evidente, la JMJ abre sus puertas a todo el mundo, independientemente de lo cerca o lejos que estén de la Iglesia. Puedes encontrar más información sobre la JMJ 2023 en https://worldyouthday.com/lisbon-2023.

Los Caballeros se complacen en ayudar a nuestros jóvenes adultos a recaudar fondos para este evento. Por favor, únanse a sus compañeros de la parroquia para un delicioso desayuno y apoyen esta valiosa causa.

No olviden que los relojes se atrasan en las primeras horas del 6 de noviembre, así que no lleguen tarde a la misa y al desayuno.